close
這整張專輯,老實說一開始我還瞞不喜歡的,
覺得很...啦啦隊。=口=
很懷念以前的艾薇兒。
但是不知道為什麼,越聽越順,
我是不是病入膏肓了啊?
我一定是病了。

但是有些歌詞我是真的還蠻喜歡的,
像是WHEN U'R GONE裡的
"When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too"
讓我覺得很有意思。
而且叫我用英文唱高音,有種用生命在吶喊的感覺。(是我在吶喊)

還有EVERYTHING BACK BUT YOU內提到
"The post card that you wrote
with a stupid little note
Something wasn't quite right about it
It smelt like cheap perfume
and it didn't smell like you
There is no way you could get it around
Because you wrote

I wish you were her
You left out the e
You left without me
And now you're somewhere out there with a"

ONE OF THESE GIRLS
很有SK8ER BOI的味道,我是說歌詞。
但是除此之外,WELL...

HOT是新歌裡面我比較喜歡的作品,
至於原因大概是我瘋了吧!

不過我超愛KEEP HOLDING ON,
雖然那是之前的創作了XD。

As a conclusion, I miss Avril.
I won't ask u to give her back to me, but i miss her.
BTW,
THE BEST DAMN THING裡面的鼓聲很讚!
請仔細聽阿。

最令人感到詭異的事情就是,
BMG把裡面的fucking...ect.消音了。
聽音樂的時候都會覺得怪怪的,怎麼會這樣!!ˋˊ
給我原版阿!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    蛤罵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()